Tuesday, May 11, 2010

:: waktu lapang :: heart ::

:: time nie akhir tahun lepas, miss u guys hehe ::

haha..
jom karaoke ??

:: ada gaya x ? ::

best kan..!
boleh release tension..

:: mista ery, wanna join ::

^^
bukan apa..
waktu lapang..
mmg aku suka menyanyi..(wakil dlm bilik air..)^^
berbagai bentuk dan genre lagu aku suka..
balada, pop, etnik kreatif..
also i love sing a song in rock genre, dangdut n more..

:: miss u lolz ::

haha..
selain menyanyi..
aku suka men futsal..
ow..
mmg giler lor..
best pe main futsal..
aku nak main paintball..
ade sape2 nak men x?
..bab nie aku juga suka..
haha..

:: pantai yg puteh ::

melancong..
nak p tpt yg mmg tenang..
seindah matahari terbenam..
aahh..
syahdunye..
mmg best kan..
kalau dulu blaja area melaka..
pantai kelebang mmg jadi tempat persinggahan..
mangsa untuk tempat tue..
huhu..
ada yang lagi best..
tempat mmg menarik..
tp nak p sane kene duk dalam bus 6-8 jam..
haha..

:: best kan dapat tour terengganu ::
terengganu..!
mmg superb..
tour guide by iwan adik kepada wani yg cun melecun.. hehe~

:: nie lor iwan ::

aku dah p sane..
best lor..

:: bertiga bersama sya, aku dan ibu sya.. bestt.. ::

jeles aku tgk member aku..
uma dia dekat je dgn pantai..
hehe..
best..best..best...
^^..

:: sebuah pemandangan yg baik tuk release tension ::

ada sebab aku p terengganu..
member yg terbaik aku nak kahwin..
sgt comel..^^ (jgn kembang ye..)
dia main sponsor kami.. (tiga org yg comel..^^)
selama beberapa hari ada di terengganu..
mmg superb lor..
maaf lor pada member yg lain.. (asal dari terengganu..)
x dpt nak g uma korg..^.~
xpe sesi jelajah akan datang..
kita lepak sama...
TAPI..!
kene ada sponsor..
hehe..'',

(sape nak taja ???)

No comments:

Post a Comment