Tuesday, May 11, 2010

:: bocor ::

haha..
mak aku bising time ujan..
bukan pe..
arini ujan..
dah la uma aku cepat black out..
hehe..
baru bunyi guruh..
cahaya cikt..
terus padam..!
yg padah baby yg mak aku jaga..
haha..
sume total ada empat org..
yg paling kecil bru masuk setahun..
yg paling dewasa umur 3 tahun..
masing2 bercakap bahasa 'jopon'..^^
x reti duk diam..
ada je keje yg diorg buat..
rumah aku dah jadi macam main perang2..
haha..
sume kene hadang..
depan tv..
jalan ke dapur..
kusyen plak kene letak keatas..(bukan terletak seperti biasa..) camane tue ??? korg pike la..
kalau tak mereka main panjat2..
:: kua dari tajuk asal :: haha~
sambung bab bocor tadi..
time ujan lebat..
bukan setakat ujan kat luar..
tapi kat dalam umah jugak..
adehh~
bekas rekahan bumbung..
jenis batu..
ingat x aku kata 'humban kejadah tue?'
'kejadah' tue adalah tangki berat..
disebabkan kami bertiga iaitu along, angah dan bukan acik tp pakcik..!
x larat nak mengangkat 'kejadah' tue..
ape lagi kitorg golek2 je..
sebelom dihumbankan ke bawah..~ hehe..
maybe mase golek2 an kejadah yg berat itu!
rekahan terjadi pada bumbung..
kene ganti la jawabnye..
alahai..
kene panjat lagi la jawabnye..
adehh..!
mmg kene lagi lor nie..
;'(..

No comments:

Post a Comment