Monday, May 10, 2010

:: Moms Day ::



Dalam gambar nie dari kiri kak misha, induk dan mak aku ;)



untuk para ibu, mak, mummy, ummi, mami, mama dan all mum in da world..

" HAPPY MOTHERS DAY "

seronok melihat mak yg x sangka lihat kek dan bunga.. haha..
puas la nak menyorok dari daniel (bongsu umo 5 tahun)..
supaya dia x bocor rahsia..
yg best tue..
beli time mlm b4 hari ibu..
naik moto je.. =p
kek besar plak tue.. haha..
yg azab kat blakang..(tukang pegang) ^^
nak suprised tuk 3 org ibu.. (induk ana, mak dan kak misha)
pasang lilin kat lua..
siap nyorok kat blakang pokok dpn umah..
haha..
ingat si daniel x nampak..
rupenye dia kat blakang kitorg..
mula ak dan ani (adik perempuan tunggal) je..
tp entah bila dia duk blakang..
siap bunyi shhh.. shhh.. shhh..
3 kali je..
aku kata senyap
ingat si ani yg buat bunyi tu..
dia pecut kitorg..
..tp x sempat toleh..
pas tue ape lagi dia nyanyi la kuat2..
yeye~!
SELAMAT HARI JADI ALONN..(sebab aku yg bawa kek tue)
SELAMAT HARI JADI ALONN..
dia panggil mak aku..
pas tue dia ckp 'hari jadi alon hari ni'..
merah padam muka ak jadinye..
aku punya la sakit ati..
nak je marah si kecik tue..
nak wat suprise tp ak yg kene balik..
haha..
mak aku kata nasib baik la..
x terlingkup kek tue..
adehh..
mlm tue wat doa selamat sikit..
sesi potong kek pon berlangsung..
haha..
yg bestnye bukan mak yg kene suap..
tp daniel beria2 suap abang kesayangan dia..
HAKIM..!

Selamat hari ibu..

No comments:

Post a Comment