Monday, May 10, 2010

:: Frens :: time keje


:: kenangan terindah ::

:: bersama kakak sporting , mne monic ? heee~::

:: ikan yang menemani ::

..Memori yg amat terkesan..

Saat mula-mula masuk keje kat sini mmg satu kisah lucu..
mane x nye ada ke masuk slh bilik..
haha..
malu pon ada dgn kakak cleaner..
saba je la..
time baru masuk sume cam pelik..
ada ke muka mcm aku nie masuk keje kat situ..
salah tempat kot..
adehh..
biasa lor..
mula2..
:: selamanya indah ::

time tue plak kekok..
hanya dapat tau dua officer time tue bercuti..
seorg cuti sakit..
dan lagi seorg cuti bersalin..
geli hati gak mula2 keje..
hanya ada aku, kak john dan harlaf..
bertiga sahaja kat mne2 sekali pun..
celoteh kak john jgn cakap..
mmg riuh..
suka aku mendengar suara akak john..(jgn mara ye kak john)
lau harlaf plak..
kdg2 lawak harlaf dtg dari keseriusan diri dia..
lagaknye dgn baju sedondon..
yg aku masih ingat..
baju hijau..seluar pon hijau..
lakonan mantap beliau mmg meletop pom pom pang..hee..(sori harlaf)hee
mereka adalah officer yg mmg intelligent dan committed dgn kerja..
best kenal diorg..
kata org junior..
hehe..

:: tempat lepak hee ::

aku plak cam bese..
malas gak aku nie..
kira aku keje ngan cik din..
dia masuk same ngan aku kak john dan harlaf..
tp kira otai mehh..^^
aku suka kerja dgn cik din..
sgt terpelihara dgn setiap etika kerja..
mmg best..
berdua ke mana2 sahaja..
hehe..
dimana ada cik din di situ ada aku..
haha..
dlm mase 2 bulan lebey kerja..
pastu masuk lor dua officer yg telah bercuti..
x serentak seingat aku..
mula2 jumpa ngan otai sarah..cewah..
mmg comel orgnye..
ayu berambut pjg dan mmg stylo abis walao berselipar..
haha..
aku suka gaya dia..
bayangkan dia walau seotai mane..
tp kerja tetap tip top..
aku selut dia weh..tibeee ^^
2 la kata2 semangat..hehe (sori jert)
kakak nie masuk keje..
aku cukup suka dgn kecomelan dia..
tue lah kak wanie..
yg expert ttg makanan..
lau nak p mkn..
x ya pike..
just follow the instruction by kak wani..
mmg makanan yg kak wani akan makan pasti sedap..
bab kerja mmg kak wani antara senior yg paling top..
kerja tip top..
walau seorg yg comel tp tetap dgn komited dgn kerja..
tanya je la ttg server..
pasti akak kita nie yg akan solve the prob..
dan paling glamor ttg network..
pasti istilah ini x kan hilang..
"server down" (sori k.wani ye)

:: jaga diri elok2 ye, mne cik din ye?? ::

:: En Yusof xde lor ::


No comments:

Post a Comment