Wednesday, May 12, 2010

:: badminton la wei..:: aku happy giler..

:: mmg aku x jangka ini akan jadi ::
semalam Malaysia kecewa..
tapi untuk hari ini mmg HAFIZ HASHIM menjadi hero Malaysia..
cara dan rentak permainan mmg cool dan bergaya..!
memiliki kelebihan dengan ketinggian yg amat berpotensi untuk kesemua sudut gelanggang..
back hand yg menarik.. skill pukulan lintang di jaring pon best..! drop short pon menjadi.. smash dan tak tunggu bola.. alah.. mmg superb la.. !!!!!
pada mulanya mmg x jangka..
aku mmg nak berganjak dr tempat duduk..
sbb semalam pon rentak permainan agak longgar..
jadi.. juz bad mood..~
yg aku pelik.. aku x plak berganjak dari kerusi bahagian paling depan!
TETAP menyokong pemain MALAYSIA..!
hati tue nak jugak tgk walau ape keputusannya..
hehe..
MEMANG berbaloi-baloi..
HAFIZ membuka gelanggang dengan cara yg tersendiri..
macam buka ilmu didada..
dah simpan lama tue..;)
hehe..
x usah nak dipertikaikan lagi kebolehan Dato' Lee Chong Wei..
dia seorg yg amat tinggi dgn skill dan potensi yg sentiasa di dlm level yg tersendiri..
dan tidak boleh disangkal lagi kemenangan yg dia cipta bukan sahaja kemenangan peribadi akan tetapi ia juga kemenangan untuk semua rakyat Malaysia amnya..
tabik spring untuk Dato' Lee Chong Wei..
kemenangan untuk beregu kita..
walau bukan kedua-dua mmg mereka antara yang terbaik..
begitu juga Wong Choon Han..
bukan rezeki beliau untuk mendapatkan point penting..
tapi..!
Mereka tetap wira kita..
hidup BADMINTON..!
love u and nite..
^^

No comments:

Post a Comment