Monday, May 10, 2010

:: Frens :: time blaja




~aku, wani dan sya~

:: ni lor tiga org teman sampai skg yg laen bz ngan keje.. Mmg tempat aku cerita ape pun.. Korg mmg best haha ::

wehh..
aku tetibe teringat kat member lol.. ^^
sampai skg aku ad kawan dari kolej..
still rapat..
still sengal..
haha..
mmg diorg la tempat lari dari masalah..
hehe.. ~.^

:: barisan para artis from Malaysia hehe.. ::

:: sape yg xde ? haha ::

aku mmg ramai kawan..
sbb aku tau..
mereka baik..
mereka suka tolong orang..
cuma bila kita terlalu baik..
kita boleh melukakan hati kawan kita dengan begitu remuk..
" maaf lah kalau sbb aku korang berduka "
aku mmg xde niat la..
sayang korang.. ^^

..faizuzie, petot, kuba, devi, husna, maya..
..syikin, wani, sya, cik ain, aku, piji dan hazmin..
:: memang kenangan dowh gambar nie.. hehe.. aku plak yg segan.. ;) ::
..kenangan bersama dengan Cik Ain..

mmg hidup nie macam putaran bola..
x kan selamanya di atas..
ye lor..
masa time blaja..
macam2 aku hadap..
ragam org time blaja..
x de makanan..
lapa time tengah mlm..
maen futsal kul 2,3 pagi.. ( walau bukan aku yg maen tp aku gak duk situ ) haha..
naik tangga satu hal..
time turun tangga satu hal..
nie kes kat tangga..
aku try upload video nie..
hehe..tp x bole..
network x bley blah~

:: fokus time bila nie ? hehe ::

hehe..
best lor..
lau kata time blaja x best ?
BEST..
lau kata BEST ?
x BEST plak..
time tgk keputusan la..
haha..
adat la kan..
...

:: nie lor tangga nye heee..~ ::

tempat time ak blaja best..
sbb time naik malas nak turun..
cube tgk gambar.. gerun x?aish..
time turun sume laju..
sampai ada yang jatuh tangga..
merangkap jatuh longkang..hehe ^^
jgn mara ye.. :)
dapat cuti 2 minggu balik umah..
haha..
lau time naik siap ada perhentian..
hehe..

ak mmg suka time nie..
bila time xder air..
haha..
ye lor..
x ya p kelas.. (abis lor lau cik yg baca nie.. ^*)
hehe..
sume merangkap duk dlm bilik..
hehe..

:: pemandangan dari atas ::
time blaja dulu byk kos..
antaranya..
komputer, product, telekom dan mekatronik..
sume best..
msg2 rapat..
lau dak laki2..
mmg mcm2 ragam..
haha..
ingat balik sume tue..
nak list kat dlm nie..
mmg x cukup..
sampai esok lor jawabnye..
he~

:: ingat pada aiskrim ini ? hanya ada di Kedai Pak Ujang.. ^^ ::

kedai ape yg paling dkt..
haha..
kedai pAK Ujang..^^
mmg tempat lepak lau lepas jogging..
uit..
jenjalan sambil ngorat tue..
hehe..
dak uniKL lor..
lawan bola ke ape ke..
sume sebelah je..;)

..BTN..

time biro tata negara..
ak upload skit gamba..
kita tgk ape yg jd..
jgn mara ar..
masa nie mmg wat mcm2..
kenal ramai org..

:: nah tgk lor muka keletihan.. hehe ramai tue.. ;) ::

:: kenangan yg ssh nak dilupakan ::

:: hehe.. klaka la plak tgk gamba nie..! ::

:: muka ape nie ? haha ::

:: hehe.. kumpulan ape nie ? ::

:: muka time slenge ::

sume nie hanya kenangan..
hee~
entah masih ingat atau tak member2 kat dlm pic nie..
memories.."


** pic mcm2 ragam **


- tangan x tahan!! -

- memories -

- ni pose ape yek ? -

- nape aku duk situ ? -

- lima je? -

..gelagat dak laki..


- ingat balik wei -

- salah satu aksi berani mati b4 cik masuk -

- dah jatuh !-

- cik datang ke ? hehe -


:: aku sedang mencari gambar kluz A dan B.. ada x? send lor kat aku..hehe ::

No comments:

Post a Comment