Tuesday, May 11, 2010

:: bukan aku yg comel ::



...^^
baca tajuk pon poyo..
haha..
mak aku jaga budak..
sume comel..
hehe..
termasuk la aku..
sebab mak aku bela dari kecil..(poyo lak aiii..)
hehe..

:: nie kesemua anak-anak buah yg mak aku jaga ::
(apa yg mereka buat ye ?)

ada 4 kesemua..(x termasuk aku)huhu..
mmg sume berbakat dlm..
nyanyian, zikir, joget.. haha~
mmg berpeluh lau duduk dgn diorg..
hehe..
lincah dan hiper aktif..
sore plak sume lantang..
lagi2 mak aku..hehe..
sape nak blaja vokal..^.~
kluz bole dirunding..
hehe..-.-
korg tau kan..
umah aku dah cam kem perang..(sume kene hadang..!)
aku mulakan dengan..

..faris..
umur dak comel nie 2 tahun lebey..
agak seksi orgnye..hehe
pandai pose beb..
tahun nie insyaAllah akan dpt adik..~.*
^^..

..syerap..
dak tecik nie umo dia setahun lebey..
mempunyai rambut yg unik...(ni angkara babah dia la nie..hehe)
pemalu dan tampan..hehe
suka bergurau dan mengusik org..(aku la tue..^^)

..iwan..
berumur 3 tahun..
seorg yg mempunyai suara yg halus..
setiap kali ape2 permainan dia jd mangsa..
hehe..
ayahnye askar beb..

..kimi..
si kecil ini berumur 1 tahun..
panggil je kimi..
seorg yg macho..
mempunyai vokal yg mantap..
x lama lg nak ada adik..ye ye!
^^..

No comments:

Post a Comment