Friday, May 14, 2010

:: dr kg baru ::



..semalam..
aku kene p kg baru..
kononnye nak wat biss..
haha..^^'
costumer nye si wani..
dia nak amik tuk umi dia..
tgk2 dia pon skali amik..
hehe..
dia mmg comel..
da lama x borak ngan dia dan mail..
smlm borak2 sambil mkn petai..
haha~
mne ad lor..
lau mkn gitu jer..
mahu org lain lari..
bau satu tongkang ada sikit..
haha~
jumpa dgn sya, ibu, syariena, syarieni..
uish mmg lol..
lagi2 jumpa ajim..
best giler..
lagi2 pale masuk air..
jarang ditemui..^^
mmg suka..
pada malam tue..
ibu masak sambal ayam dan bayam goreng..
ada plak petai..! dan ikan masin..!
mmg superb..
haha..
yg masak ikan masin tue sya..
puas lor dia goreng ikan tue..
asst manager masakan, wani terpaksa turun padang..!
haha..
mmg comel!..
dah siap sume..
kene tunggu Pak Mail..
mkn bersama2..(comel x?)
hehe..
time tue plak..
Malaysia ngah lawan China..
aku beria2 semangat kemain tinggi..
last2..
tau yg Malaysia kalah dgn China..
aku redha..!
sebab bukan sume yg kita jangka akan berlaku..
btol x?
bukan rzeki kita tahun ini nak pegang piala Thomas..
kita bukan kalah ape..
cuma kita kalah bermaruah..!
jangan lupa rakyat Malaysia..!
teruskan lah sokongan anda dengan pemain2 yg berpotensi ini..
jgn sampai hanya kemenangan kita julang, sampai masa kita kalah kita perilakukan mereka sebegitu teruk dengan mengeluarkan kata yg x membangun..
cuba kita lihat dr perspektif yg positif..!
jgn anggap ini adalah kekalahan yang menjadi penamat segalanya..!
kita perlu bersedia dengan kemungkinan akan datang..
kalah menang adalah adat permainan..
hidup pula ibarat bola..
x seindah biasa kita akan berada diatas selamanya..
kita akan turun kebawah jika sampai waktunya..
lihat lah langit yg tinggi dan cerah..!
x selamanya akan cerah KAN!
mesti akan mendung dan hujan akan tiba..
itulah lumrah alam..
:: pjg lebar aku membebel..hehe..
~ sambung crite aku plakk..hee
sampai masenye makan dgn Pak Mail..
fuhh~
mmg x pandang kiri kanan..
sesedap ayam KFC..
hehe..jgn mara bu..^^(mmg sedap..!)
mkn berulam petai..
ikan masin lagi..
aish..memang terliur..
huhu~^^
dah settle sume..
lepak2..
borak2 ttg biss..
ada yg bg pendapat yg berlainan..
tp x pe..
sbb rezeki kan..
yg paling BEST!..
mlm tu ikutkan azim anta sampai KTM..
yg akan ikut adalah syariena,..tp ibu suh syenie ikut..
sya pun nak ikut..
lame2 ibu pon nak ikut gak..haha
tAPI!!!!!
mmg BEST dan x jangkanye..
hantar sampai umah..!
haha..
yg aku ni rabun lor..
nak baca signboard mmg x nampak..
cuma yg aku cam jalan je..
sebabnye jalan yang kita nak lalu mmg byk..
sume bole lalu..
byk lor!!!
sume bole..
aku pakai sebut je..
ikut jalan ke IPOH!!
bukan jalan IPOH...!
dan berhimpit lor 4 beranak..
termasuk aku yg duduk di belakang..
yg best pada mulanya..
sya yg patut duk blakang..
akan tapi!
dia x bole mengecilkan "........."
dan mengakibatkan ruang di dlm sempit..
jdnye sya kene duk dpn..
hehe..~jgn mara ye!
superb beb..!
ajim bwa kete..
sya duk sebelah..
belakang jadi cam SARDIN..(kene lenyek dan dilanggar treler diikuti stimroll)
dgn ibu2 skali sumbat..
haha..
duk la sampai tttattt kebas..
hehe..
mmg agak jauh gak..
dua kali tol beb..
siap tanye lg..
ADA LAGI X TOL??
aku ckp ada..
haha..
sume berkerut..!
pike nak byr tol..
huhu..
jln2..
dah sampai..
SG BULOH !
terror gak si azim!
sampai akhirnye..
msg2 lapa kot..
carik lor kedai mkn..
aku mmg kompom kan dgn diorg nak mkn satay..
puas plak carik..
sib baik kedai pak ayob x tutup lg..
siap beli lor..
huhu..
40 cucuk satay ayam..
daging abis..!
dak2 bandar baru sume pandang..
ye lor..
ak bw anak dara yg cun2..
hehe..
masing jeling2 giler..
huhu..
ada yg sempat kim salam..
ibu control je..
ye lor..
kan dah mlm..
ibu siap tanye dan pesan..
bese lor lau ada yg kim salam..
huhu..^^
aku hanya senyum je..;)
ibu mmg memahami 100%
anak2 dia..
jadi patut lah dihargai ibu seperti ini?
mmg adalah terbaikk..
TERBAIK WOKK!!!
..~.*
aku tukang penunjuk arah..
kadang2 aku tunjuk dah betol..
tp mulut sebut ntah ape2..
hehe..
ape lor..
sib baik sampai..!
mmg best..
siap sume..
amik gambar skali..
nnti lao ada..
aku akan upload..
hehe..
tunggu ya..^^
;) nyte..

* thanks too eina dan ajim coz the give from Langkawi.. ;) *

No comments:

Post a Comment