Tuesday, May 18, 2010

:: POLIS !! ::

...^^"
dengar je dah seram kan..
adehh!
td aku kene tahan lor..
fuuhh...!
berpeluh gue..
pada mulanye aku hantar adik aku kat KTM..
cam bese lor kan..
aku mmg MENTERI PENGANGKUTAN adik aku..!
dan yg buat aku nak lepak sbb PANAS giler beb..!
aku hantar je dia kat KTM..
terus aku lepak kat sane..
ada kedai member aku..!
PANAS giler !!!
haus pon ada..
duk sedap minum air 100 plus..(ari nie umi berbesar hati nak belanja aku..!)
mmg rezeki aku hari nie..
lepak baca MEDIA, majalah MANGGA..
pas tue aku pon mmg rasa dah lama sgt lepak nie..
aku pon blah je la..
yg best time coner..
b4 jambatan..
mamat bangla yg keje potong rumput buat isyarat..!
tanda arah ibu jari kehadapan..
sume yg keje kat situ buat tanda arah yg same..!
aku x duga apa yg mereka tunjuk tue adalah POLIS!
aku pon cam bese la..
nak pusing x boleh blah da..
sehala tue beb!!
hurmm..
dlm hati aku hanya tuhan je yg tau..
nampak duit dah terbang tue..
haha..
ape la salah aku..
polis tue terus mengarah aku ketepi..
aku ikutkan aja..
pastue dia ckp kat aku..
tunjuk lesen..
aku bg..
dia tanya rotek..
aku cakap ada..
haa...
tau dia cakap ape?
x pe lah..
jalan la dik..
(fuhhh)
lega gier wei..
cam rasa nak terbang..!
ALHAMDULILLAH..!
memang aku x tau nak cakap ape..
aku teruskan perjalanan..
BALIK umah!
^.~
:: motif : jgn lari dr polis..! (boleh??)

No comments:

Post a Comment